Booking.com_logo1, fot. Wikipedia

Hotelarze mogą komentować na Booking.com

Booking.com jest bardzo popularnym portalem rezerwacyjnym. Właśnie przez ten portal zdecydowana większość hotelarzy w Polsce sprzedaje hotelowe pokoje. Portal już w styczniu wprowadził ogromnie istotne zmiany polegające na tym, iż teraz nie tylko goście mogą zamieszczać komentarze na temat hoteli, które odwiedzili, ale hotelarze będą mogli się do owych opinii ustosunkować dodając własny komentarz.

Jest to zmiana niezwykle ważna i potrzebna, bo dzięki niej hotele będą mogły podziękować za przychylne opinie, odeprzeć nieprawdziwe zarzuty lub przeprosić za pewne niedociągnięcia, jeśli rzeczywiście miały miejsce. Ani goście ani hotelarze nie będą mogli jednak prowadzić zażartej dyskusji, bo hotelarz może skomentować wpis tylko raz, a gość nie może już na niego odpowiedzieć. Zarówno jedna jak i druga strona będą musiały dobrze zastanowić się, co napiszą.

  • Spooks

    Spoko opcja, chociaż częściej zdarza mi się korzystać z Bookapart albo Trivago